EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji   KARÁCSONYI AJÁNDÉKOK ORVOSI KOZMETIKUMOKTÓL - 20% KEDVEZMÉNY MINDEN ÖN VÁLASZTOTT KOZMETIKÁRA - HASZNÁLJON KEDVEZMÉNY KÓDOT A   "KARÁCSONY"     EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji  KOSÉRÁBAN ORVOSOK ÉS KOZMETIKUMOK SZÁMÁRA - KEDVEZMÉNYEK - 10% MINDEN PROFESSZIONÁLIS TERMÉKRE    EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji   MERRYOU MERRY MERRY AZ ORVOSI - KOZMETIKAI CSAPAT KÍVÁNJA  EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji  

Reklamáció

Reklamációs feltételek

1. Reklamálni csak azt az árut lehet, amely a Webáruházon (Eladón) keresztül lett véve és ami a Vásárló tulajdonában van.

2. Abban az esetben, ha a tulajdonjog még nem ment át az Eladóról a Vásárlóra, a Vásárló a reklamációt csak azután tudja végrehajtani, amikor az áru teljes ára meg lett térítve.

3. Ha a Vásárló a fogyasztó (természetes személy, aki az áruval nem vállalkozik és az árut nem az állása és szakmája kivitelezéséhez használja), akkor az összes termékre 24 hónapos jótállás érvényes, kivéve ha a terméken másként van feltüntetve, a Fogyasztóvédelmi törvény és a Polgári törvénykönyv alapján. Ha a Vásárló nem a fogyasztó, akkor a Vállalkozói törvény alapján 1 év jótállás érvényes. A jótállás az áru Vásárló által a csomagszállító szolgáltatótól való átvételének időpontjától vagy az Eladótól személyes történő átvétel időpontjától számíttandó.

4. A Vásárló köteles a reklamációt az Eladónál végrehajtani, amint a hiba feltűnik.

5. A hibákért való felelősség nem vonatkozik a következő módon okozott hibákra:

a. a hiba a Vásárló által okozott mechanikai károsodás eredméyne
b. a termék helytelen használata által okozott hiba, nem a használati utsítás szerinti való használat
c. az termék olyan körülmények közötti használata, amelyek nem felelnek meg nedvességével, kémiai és mechanikai behatásával a termék természetes használati körülményének
d. a termék karbantartásának elhanyagolásával
e. a termék túlzott terhelésével
f. nem betartása a használati útmutatónak, általános elveknek, technikai normáknak vagy a biztonsági előírásoknak és a terméknek nem megfelelő körülmények alatt történő használata

6. Az Eladó nem felel hibákért, amelyek egy természeti csapás során keletkeznek.

7. Az Eladó szintén nem felel olyan hibákért, amelyek a termék (vagy annak valamely részének) elhasználódása által keletkeznek a termék használata során. A termék rövidebb élettartamát tehát nem lehet hibaként kezelni és nem reklamálható.

8. A reklamált terméket el kell küldeni a címünkre, Hrnčiarska 34, 902 01, Pezinok, Slovensko, vagy személyesen elhozni. A terméket megfelelően be kell csomagolni, hogy a szállítás során ne károsodjon meg és ajánljuk a csomagot ajánlottan küldeni, lehetőség szerint bebiztosított küldeményként. A termékhez szükséges a fizetési bizonylat (számla) fénymásolatát hozzácsatolni. Reklamálni csak postán keresztül vagy személyesen lehet (e-mailben nem).

9. Az Eladó igazolja a reklamáció átvételét és kiállít a Vásárlónak egy igazolást a reklamáció igénylésére, megfelelő formában. A reklamáció elismerésének az a nap számít, amelyen az Eladó átveszi az árut. Amennyiben az igazolás kézbesítése nem lehetséges azonnal, akkor azt haladéktalanul, vagy legkésőbb a reklamáció elintézéseről szóló dokumentummal együtt köteles az Eladó kézbesíteni. A reklamáció elintézéséről szóló dokumentum írásban lesz közbesítve.

10. Az Eladó köteles a reklamáció intézésének módját azonnal meghatározni, összetettebb esetekben 3 nappal a reklamált áru átvétele után. Indokolt esetekben, főleg, ha a reklamált termék összetettebb műszaki átvizsgálása szükséges, legkésőbb 30 napon belül kerül meghatározásra a reklamáció elintézésének módja. A reklamáció elintézésének módjának való meghatározása után az eladó fél haladéktalanul elintézi a reklamációt, indokolt esetekben a reklamáció elintézhető később is. A reklamáció ügyintézése nem tarthat tovább 30 napnál (a reklamáció érvényesítésének kezdetétől). A reklamáció 30 napos határideje után a vásárlónak joga van ellépni a vásárlási szerződéstől, amit követően, az áru teljes összege visszatérítésre kerül, vagy jogában áll a terméket egy új darabra cserélni.

11. A vásárló jogai a reklamáció ügyintézése során: 12. A termék, illetve a csomagolás sértetlenségét (a termék átvételére vonatkozó utasítások szerint) szükséges ellenőrizni a termék átvétele során, mivel a termék a szállítás során károsodhat. Javasoljuk, hogy a vásárló a szállítmányozó jelenlétében csomagolja ki a terméket, és ellenőrizze. A vásárló a saját aláírásával igazolja a csomagolás sértetlenségét.

13. Ezek a reklamációs feltételek elengedhetetlen részei az általános üzleti feltételeknek, és az eladó fenntartja a jogot, hogy a vásárló előzetes értesítése nélkül bármikor megváltoztassa ezen feltételeket.

14. Kontaktus: Cím: Hrnčiarska 34, 902 01, Pezinok, Slovensko
 
e-mail: objednat@intermedexp.com, telefonszám.: +421 948 142 130